gross profit margin ဆုိတာ ကုန္စည္ထုတ္လုပ္မႈျဖစ္စဥ္အတြင္းမွာ ကုမၸဏီရဲ့ ကုန္ထုတ္လုပ္မႈနဲ႔ ျဖန္႔ျဖဴးမႈ efficiency အတုိင္းအတာတစ္ခုျဖစ္တယ္။ gross profit ဟာ ေရာင္းခ်ၿပီးတဲ့ ကုန္စည္ရဲ့ ကုန္က်စားရိတ္ ႏုတ္အၿပီး က်န္တဲ့ အေရာင္းရဲ့ ရာခုိင္ႏႈန္းကုိ ေျပာျပတယ္။
သူ႔ၿပိဳင္ဖက္ကုမၸဏီထက္ gross profit margin ပုိျမင့္မားတဲ့ ကုမၸဏီဟာ ပုိၿပီး ထိေရာက္မႈရွိတာေပါ့။ ရင္ႏွီးျမွဳပ္ႏွံသူေတြဟာ ၿပိဳင္ဖက္ေတြထက္ efficiency ratings ပုိျမင့္မားတဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းေတြအတြက္
Gross Profit Margin = Gross Profit ÷ Total Revenue
No comments:
Post a Comment